Friday, July 1, 2016

ජගත් මනුවර්ණ ට ලියමි!

ඔබ දැන්, ඔබේ දෑත් වලින් හදපු බව හිතන මේ යහපාලනය ගැන යම් කළකිරීමකින් ඉන්නෙ! ඒ රාජ්‍ය පාලනයට එරෙහි විරෝධාකල්ප එකිනෙක මතුව ඔබේ හිත පහුරුගාන බව, ඔබ වරින් වර මාධ්‍ය හරහා කරන ප්‍රකාශ වලින් පේනව.
ඔබ ගැන මෙහෙම සටහනක් ලියන්න මට හිතෙන්නෙ ඒ නිසාම වුණත් ඊට හේතුවන තවත් පසුබිම් කතාවක් තියෙනව. අනිත් අයටත් මේ සංවාදය ඇතුළට එන්න පුළුවං වෙන්න මම ඒ ගැන මුලින්ම ලියනව.
ඔබ, මම කැමති චරිතාංග නළුවෙක්! ඔබේ හුඟක් චරිත නිර්මාණ මම කියවනව, විඳිනව. ඊට අමතර මොකක් හරි සමීප ගතියකුත් මට ඔබෙන් දැනෙනව. ඒ අතරෙ තමයි ඔබ අර ලැම්බෝගිනි ජනප්‍රිය ප්‍රවෘත්තියත් එක්ක වෙන විදිහකට මම දකින්නෙ.'ජගත් මනුවර්ණ නං අපරාදෙ!' කියල මට නිකමට ඒ වෙලාවෙ හිතෙනවා. හේතුව රාජපක්ෂ රෙජීමය ට ඔබ විරුද්ධ වෙන්න පටන්ගත්ත එක නෙවෙයි, ඒ මොහොතෙ, ඒ රාජපක්ෂ විරෝධී ව්‍යාපෘතිය ක්‍රියාත්මක වෙන විදිහ ගැන ඔබ නොදැනුවත් කියල හිතුන නිසා. ඊට හුඟක් කාලයකට පස්සෙ, අදින් මාස කීපයකට පෙර ඔබ දුරකථනයෙන් මට කතා කෙරුව, ඒ ලංකාවෙ ටෙලිනාට්‍ය සහ සිනමාව මුහුණ දෙන අර්බුදය ගැන සාකච්චාවකට එන්න කියන්න.
අපි ඉතිං තවත් කීප දෙනෙකුත් ඉන්න තැනකදී මුණ ගැහුණ. එතකොට තමයි ඔබ මතක් කෙරුවෙ මට ඔබව සමීපව දැනෙන අතීත කතාව.
2001 දි 'නිදහස්' පත්තරේ පටන් ගන්නකොට වගෙම, දිගට කරගෙන යන අතරෙත් අවස්ථා කීපයකදීම අපි වීදි නාට්‍ය යොදාගත්ත, සුනන්ද පුෂ්පකුමාර තමයි ඒ වීදි නාට්‍ය කණ්ඩායමේ නායකයා ( ඔහු කාලයකට පෙර, යළි නොඑන්නම ලෝකයෙන් සමුගත්ත!) ජගත් මනුවර්ණ ත් ඒ කණ්ඩායමේ සාමාජිකයෙක්. මේ හැමෝම ඒ වැඩවලට සම්බන්ධ වුණේ වාසි ප්‍රතිලාභ බලාගෙන නෙවෙයි, එක නං නියම කාලයක්!
ඔන්න ඔය මතකය තමයි ඉතිං මගෙ හිතේ නොදන්නා තැනක හැංගිලා තිබිල තියෙන්නෙ.
හරි! ජගත්...අපි දැන් අපේ සංවාදය ගොඩ නගමු!
අපි මුහුණ දෙන සමස්ත අර්බුදය පැහැදිලියි!
කෝ අපේ තැන!?
ඔබ දැන් රාජ්‍ය නාට්‍ය උළෙල ගැන දුක්වෙනව, රාජ්‍ය බලය දියකරල දාන්න හදන ක්‍රියාවලියක් ඇතුළෙ මොන රාජ්‍ය නාට්‍ය උළෙලවල්ද? නිකමට හිතන්න, මේක සෙල්ලමක් නෙවෙයි, ' රාජ්‍ය නොවන' කියන්නෙම වෙන game එකක්. සිද්ද වෙන්නෙ මේකයි...අපි - සාමාන්‍ය මහා ජනතාව ක්‍රමානුකුලව රාජ්‍ය බැඳීමෙන් ගලවමින්, මහා වෙළෙඳපොළක පිළිකන්නෙ ගාල් කෙරෙනව. අපේ බදු මුදලින් පවත්වාගෙන යන රාජ්‍ය යාන්ත්‍රණය දුර්වල වෙන්න ඕනෙ ඊට වඩා ජනතාවාදී අවකාශයක් ඇතුළෙ විතරයි. මේ එහෙම එකක් නෙවෙයි!
ලෝක දේශපාලනය ඇතුළෙ ලංකාවෙ තැන හොයා ගන්න එක තමයි අපේ අරගලය වෙන්න ඕනෙ. සිංහල, දෙමළ, මුස්ලිම්...එකට, වෙන් නොවී! මේ දේශපාලනඥයන්(?) ට ඔය මහා දේශපාලනය තේරෙන්නෙ නැහැ. එතකොට ඔබ වටේ ඉන්න ඔය NGOs පුරවැසියන්ට ඒක අදාළ නැහැ, ඔවුන් කරන්නෙ ව්‍යාපෘතියක්. ඔබට මේ හරිය තවම අහුවෙන්නෙ නැහැ.
දීපානිලා සමනලීලා දේශපාලනය ගැන මොකක්වත්ම දන්නෙ නැහැ. සරත් විජේසූරිය, දේශපාලනය කියල මොකක් හිතාගෙන ඉන්නවද කියල හිතාගන්න බැහැ. ලක්ෂ්මන් විජේසේකරලා නං පව්! චින්තනලා විමුක්තිලා එක්ක ඔබට හැරෙන්නවත් බැහැ.
මේකත් මතක තියාගන්න ජගත්! ඔබ වටේ ඔය ඉන්න හුඟක් අය මැරිල හුඟක් කල්. මට තවම හිතෙන්නෙම ඔබ ඔය දඩබිමේ පහසු ගොදුරක් කියල(?)
ආයෙත් වීදියට බහින්න!
අලුත් පරපුරක් එක්ක, අලුත් ගමනක් පටන් ගන්න, අලුත් සංවාදයක් පටන් ගන්න! අන්න එහෙම මොහොතක අපි ආයෙත් මුණ ගැහෙමු!
CHAPA    

No comments:

Post a Comment