Tuesday, October 30, 2018


යාළුවෙක් කතා කළා!


දැන් ටිකකට කලින් යාළුවෙක් දුර කථනයෙන් කතා කළා. ඔහු කොළඹ කොටුව පැත්තෙ business කරන, සිංහල බෞද්ධ වගෙ කෙනෙක්. දුරකථනයේ ringing tone එක 'දන්නෝ බුදුන්ගේ..' ගීතයේ තනු වාදනයක්.
''මොකද් ද ඉතිං වෙන්නෙ?''
ඔහු ඉඳ හිට වගේම දැනුත් අහනවා.
''ඔය පේන දේවල් තමයි...''

''වැඩේ හොඳයි නේද? මහින්ද මෛත්‍රී එකතු වෙච්ච එක?''
''පිට ට පේන විදිහ එහෙම වුණාට...''
''නෑ ...නෑ ...ඔයා කියන මට්ටමෙන් නෙවෙයි, මම කියන්නෙ පිට ට පේන විදිහ තමයි...ඒක හොඳයිනෙ, රනිල් හරි යන්නෙ නෑ ! මහින්ද එහෙම නෙවෙයි..ළමයි වඩාගෙන, පන්සල් ගිහිල්ලා...දකින කොට ආස හිතෙනවානෙ...''
ඔහු කියාගෙන යනවා.
''එතකොට ඇත්තටම රට ට සිද්ධ වෙන දේ ගැන හිතන්න ඕන නැද්ද? ආ! මට අමතක වුණා, ඔයා දේශපාලනය ගැන හිතන්නෙ business පැත්තෙන්නෙ, නේද?''
''අනිවාර්යයෙන් ම! හැබැයි මට අර පිට ට පේන දේ ඕන...මෙහෙම හිතන්නකො, මට රනිල් ඉන්නකොට ලක්ෂ දහයක් හම්බ වෙනව කියල හිතමුකො, මහින්ද ඉන්නකොට හම්බ වෙන්නෙ ලක්ෂ අට වුණත් මට ඒ ඇති...''
''එතකොට රට?''
''මෙහෙමයි...රට ට යහපතක් වෙන ගමන් මට ත් යමක් ලැබෙනවා නං හොඳයි, ඒ නැතත් මට ඕන යන්තං පය ගහල ඉන්න රටක්...''
''එහෙමද?''
මම එහෙම ඇහුවද මන්දා!
CHAPA
Oct 31, 2018

No comments:

Post a Comment