Sunday, September 8, 2019

ප්‍රතිචාර දිගටම...!

'' ඔබ තුමා කඩේ යන්නෙ ගෝඨාට නේද?''
මැසෙන්ජර් පණිවිඩයක්.
''ඒ ඔබේ ඔළුව පුංචි නිසා බ්‍රෝ! මට ඔය කවුරු ජනාධිපති වුණත් එකයි, තේරුනැයි?"
මං අකුරු ගැළපුවා.
''මං නං සජිත් ට..''
''ඒ ඔබේ කැමැත්ත...මං කරන්නෙ ජනතාව දැනුමෙන් බල ගන්වන එක...ඒක දිගු කාලීන වැඩක්...මං කරන වැඩ සටහන් එහෙම ඉඳ හිටවත් බැලෙනවද?''
''ඔබ තුමා හිතන විදිහට රනිල්, සජිත්ට ඉල්ලන්න දෙයිද?''
''ඔය ඕන දෙයක් වෙන්න පුළුවං...මං අන්තිමට කෙරුවෙ ජනාධිපති මෛත්‍රීපාල කියන බොරු ගැන...ඊ ළඟ විධායක ජනාධිපතිට බලය නැහැ කියන බොරුව ගැන...''
''අපේ සජිත්ට නං ඔය විධායක ජනාධිපතිකං තිබුණත් එකයි නැතත් එකයි...එතුමාට බලය ඕන නැහැ...ජනතා සේවය විතරයි ඕන...දැන් බලන්න...''
මං මැසේජ් කිරිල්ල නැවැත්තුවා. කම්මැලියි!
''මොකද මේ දවස්වල වැඩිය සද්දයක් බද්දයක් නැත්තෙ...මොකක් හරි අවුලක් ද?"
කෙනෙක් ඒ පාර දුරකථනයෙන් ඇවිත්!
" ඇයි අනේ, මේ සෝෂල් මීඩියා හරහා...මං එක දිගට එක එක වැඩ සටහන් කර කර යම් යම් දේවල් කියමින් ඉන්නවානෙ...ඔබ ඒවා බලන්නෙ නැද්ද?"
" කෝ ඉතිං ඕවට වෙලාවක්? මේ දැනුත් වැඩ කරන ගමන් කතා කෙරුවෙ...''
ඔහු මහන්සි අරින ගමන් වගෙ කිව්වා.
''ඉස්සර නං ටීවී එකේ දකිනවානෙ...ඒකයි මං එහෙම ඇහුවෙ?''
ඔහු ආයෙත්.
''ගිය සතියෙ දෙරණ අළුත් පාර්ලිමේන්තුව බැලුවෙ නැද්ද?''
ඒ මං.
''අනේ මං දැන් ටීවී බලන එක අතෑරලා...එපාම වෙලා...ඉතිං දැන් රටේ මොකද්ද වෙන්නෙ? අපි කාටද ඡන්දෙ දෙන්නෙ?''
මං සද්ද නැතුව හිටියා.
''මං බැලුවෙ ඕන එකක් වෙන්න කියල නාගානන්ද මහත්තයට ඡන්දෙ දෙන්න...ඔබ තුමා මොකද කියන්නෙ?''
මං මොනවා කියනද? ඒත් මං එහෙම කිව්වෙ නැහැ.
''හොඳ විදිහක් කරන්න...''
එහෙමයි කිව්වෙ.
''එහෙම නෙවෙයි...ඒ ගැන ඔබ තුමාගෙ මොකක් හරි විවේචනයක් තියෙනවා නං අපට කියන්න...නිකං ෂේප් වෙන්න එපා...''
''නෑ! නෑ! මට කිසිම විවේචනයක් නෑ!''
මං හෙමින් කිව්වා.
''මේ ව්‍යවස්ථාව එක්ක රට හදන්න බෑ! අපි ඒක වෙනස් කරන්න ඕන...නාගානන්ද මහත්තයා එක්ක සෙල්ලං බෑ පුතෝ! අපි එතුමා බලයට ගෙනල්ලා මේ රට හදනවාමයි...''
මං කෝල් එක කට් කෙරුවා.
''ආ! කොහොමද සහෝදරයා!''
ඒ වෙන කෙනෙක්, වට්සඇප් කෝලර් කෙනෙක්.
''ඉන්නවා ඉතිං...කවුද මේ?''
''මං අර එක දවසක් කතා කෙරුවෙ...( නම ) මතකද? දැන් අවුරුදු දෙකකට කලින් වගෙ...අර අපි ඉන්දික තොටවත්ත ගැන කතා කෙරුවෙ...''
''මට එහෙම මතකයක් නං නැහැ...ඉතිං...''
මට ඇත්තටම එහෙම කෙනෙක් මතක නැහැ.
''මිනිහා කියනවානෙ මේ පාර ජනාධිපති...''
''අනේ මට ඔය එක එක බොරු අනාවැකි කාරයො ගැන කියන්න එපා!''
මං ඔහුට බාධා කෙරුවා.
''මං නං ඡන්දෙ දෙන්නෙ අනුර සහෝදරයාට...බලන්න දැන් සුනිල් හඳුන්නෙත්ති සහෝදරයා කෝප් එකෙන් හොරු අල්ල ගන්නවා...අනුර සහෝදරයා ජනාධිපති වුණොත් ඒ හොරුන්ට දඬුවම් දෙන්න පුළුවං...නැද්ද මං අහන්නෙ?''
''අනේ මන්දා!''
''එහෙම කියන්න එපා සහෝදරයා! ඉන්දික තොටවත්ත සහෝදරයත් 2015 වැඩ කෙරුවෙ ජවිපෙ ට පක්ෂව...''
''ඉතිං දැන් මට මොකද්ද කරන්න කියන්නෙ?''
''නෑ ඉතිං මේ ගැන ඔබ තුමාගෙ අදහස කියන්න...ඔබ තුමා හැමෝටම බනිනවා. විතරයි...එදා වියන්ගොඩටයි...ජනරංජනටයි කතා කරන්න දුන්නෙත් නැහැ...අළුත් පාර්ලිමේන්තුවේදි....අනිද්දා පත්තරේට ආණ්ඩුවෙන් දැන්වීම් දෙන එකද රටේ තියෙන ලොකුම ප්‍රශ්නය සහෝදරයා? අර මොකද්ද කැලයක් ගිනි ගන්න කතාවකුත් ඇද ගත්තා! ඒවා අපේ රටේ ප්‍රශ්නද? නෑ!''
ඔහුගෙ හඬ එන්න එන්න වැඩි වෙනවා.
''මං ජවිපෙ ගැන කරපු වැඩ සටහන දැක්කද?''
''නෑ! ඒත් ඒවා වැඩක් නෑ සහෝදරයා...''
මං ඒ කෝල් එකත් කට් කෙරුවා. ආයෙ නං දුර කථන ඇමතුම් වලට උත්තර දෙන්නෙ නැහැ! අදට ඇති! මං තීරණයක් ගත්තා.
අහ්! ඔන්න එතකොටම ආයෙ ඇමතුමක්!
ඕන නෑ! ගන්නෙ නෑ! මං හිත තද කර ගත්තා. 
ඒත් ආයෙ වදිනවා, ආයෙ ආයෙ වදිනවා.ම්ම්ම්ම්....හරි! අන්තිම කෝල් එක, මං දුරකථනයට ඉඩ දුන්නා. 
''මං මේ කෝල් එක ගත්තෙ හුඟාක් හිතලා...''
ඒ, එෆ්බී කෝලර් කෙනෙක්.
''මං ලංකාවෙ පිළිගත් විශ්ව විද්‍යාලයකින් ගෞරව උපාධියක් ගත්තු කෙනෙක්...''
''ඉතිං?''
ඔහුගෙ හඬේ තිබුණු නොරිසුම් ගතිය නිසා මගෙ හඬත් එච්චර හොඳ නෑ!
''අර චම්පිකට විරුද්ධව දාපු පෝස්ට් එක!''
''ඉතිං?''
''ඔබ තුමා හැමෝටම එක එක ඒවා කියනවා...අපහාස කරනවා, මොකද්ද ඔය කැත වැඩේ? අපිටත් දේශපාලනය තේරෙනවා...හරිද? චම්පික ඈමති තුමා ලොකු වැඩක් කරලා ඒක ප්‍රචාරය කරන එක වැරදිද...පන්නරය කියන තේමාවම කොච්චර ලස්ස්නද...එහෙම ජාතික වැඩ පිළිවෙළකට ජනතා බදු මුදල් ගියහම මොකද? ඇයි හැම එකක්ම හරහට දකින්නෙ? මෙහෙමයි මිස්ටර් චාපා, මමත් මෝඩයෙක් නෙවෙයි...''
''මට දැන් මොකද්ද කරන්න කියන්නෙ?''
මං ඔහුට හරස් කැපුවා.
''ඔබ තුමාට කේන්ති යනවනෙ...එහෙම වෙන්න එපා! අර ස්වීස් ගෑනු හුට පටේ වෙලාවෙ මං ඔබ තුමාට කිසිම දෙයක් කිව්වද? නෑ! මං ඒ වීඩියෝ බලල නිකං හිටියා....අඩුම තරමෙ ලංකා ඊ නිව්ස් පෝස්ට් එක ශෙයාර් කෙරුවද...නෑ! එහෙම තියෙද්දි...''
''හරි! මට මොකද්ද කරන්න කියන්නෙ?''
''මතකද අර නිව්සීලන්ඩ් වල පල්ලියකට ඇටෑක් එකක් ආපු වෙලාවෙ...ඔයා දාපු පෝස්ට් එකකට කට්ටිය වට කරගෙන ගැහුවා...මං ඒ පාරත් සද්ද නැතුව හිටියා...මං කියන්නෙ...'' 
මං කියන්න කලින් මං ම ඒ කෝල් එකත් කට් කෙරුවා!
''හෙලෝඕඕඕඕඕ.....!'' අහ්! නෑ, නෑ, ඒ මගේ හිතේ දෝංකාරයක්! වෙන කෝල් එකක් නෙවෙයි....
හාපෝඕඕඕඕඕ...අදට ඇති!
CHAPA, Sept 8, 2019




No comments:

Post a Comment