Monday, September 25, 2017

  එහෙම එකෙක් නෑ!


මට එක දිගට වගෙ එක එක ඇමතුම් එනවා!
''කොහොමද ඉතිං...මම අහවලා...fb friend කෙනෙක්...නිකං කතා කෙරුවෙ ඉතිං ඉතිං...''
කෙනෙක් මහ රෑ අහනවා, මොකද එයාට මහා රෑ නෙවෙයි, හැන්දෑවෙ පොඩි ඩ්‍රින්ක් එකක් ගන්න ගමන්.
 ''ඇත්තට මොකද්ද ඔය ලංකාවට වෙන්න යන්නෙ? අපිත් මේ බලාගෙන ඉන්නවා...''
ඒ තවත් රටකින්, එයාට නින්ද යන්නෙ නැතිලු! මෙහෙ නං උදේ පාන්දර, මම නැගිටලා ටිකක් වෙලා.
''අර වැඩසටහන මම බැලුවා...මාව වැරදියට ගන්න එපා! අර ඔබ තුමා කකුල උඩ තියාගෙන ඉන්න එකට නං මගෙ කැමැත්තක් නැහැ...බැරිද...මේ...''
ඒ මෙහෙ ඉන්න කෙනෙක්.
''අපි ඕන වෙලාවක ඔබ තුමා වෙනුවෙන් මැරෙන්න හරි එනවා...මොකක් හරි කරනවා නං අපිටත් කියන්න!''
ඒ පිටරටකින්.
''එදා අර අලුත් පාර්ලිමේන්තුවේ...අර කාට ද...මේ...කවුද අර මිනිස්ටර්...එයාට කට උත්තර නෑ...නියමයි ඔබ තුමා...මේ..මොකද්ද ඔබ තුමාගෙ නම...''
ම්...ඒත් පිටරට ඇමතුමක්.
''මෙහෙ එනව නං ඔන්න නවාතැන් පහසුකම් මං ගානෙ...ආපු ගමන් මට මැසේජ් එකක් දෙන්න...''
පිටරටකින්.
''මම මේ කාලයක් තිස්සෙ කතා කරන්න හිටියෙ, පාසල් ළමුන් ට ජීවිතය ගැන කියා දෙන්න වැඩසටහනක් කරන්න බලන්න...මම ඔබතුමාට යෝජනාවක් හැටියට කරන්නෙ...මම මෙහෙ අවුරුදු 26 ක් විතර දැන්, මම නං ඉතිං ලංකාවට එන්න බලාපොරොත්තුවක් නැහැ...මම කියන්නෙ මේ රටවල එහෙම කරනවා ''
පිටරටකින්.
''චාපා සහෝදරයා ජවිපෙ එක්ක වැඩ කරන්න...මම නං හිතන්නෙ ඒක තමයි හොඳම ක්‍රමය...''
මෙහෙ ඇමතුමක්.
''ඔය ජෙප්පො එක්ක SAITM වැඩේට යන්න එපා! උන් රනිලයගෙ කොන්ත්‍රාත්තුවක් කරන්නෙ...''
ඒත් මෙහෙන්.
''ඔබතුමා ට කියන්න...මම ලංකාවට හදිසියෙ ඇවිත් ඊයෙ ආවෙ...ඇත්තමයි හම්බ වෙන්න කියල හිතාගෙනමයි හිටියෙ...මොකද අපි මෙහෙ හිටියට ලංකාව අපේ රට! අපි එකතුවෙලා මොනවා හරි කරන්න ඕනෙ...ආයෙ එනකොට කියන්නං...තියන්නං...''
එයා හදිසියෙ මෙරට ට ඇවිත් හදිසියෙ පිට රට ට ගිහිං.
''අර අහවල් මිනිස්ටර්ට කියල පොඩි වැඩක් කර ගන්න තියෙනවා...ඔබ තුමාට පුළුවන් ද...''
මෙහෙ අමතුක්.
''ඇයි ඔබතුමා තනියෙන් දේවල් කරන්නෙ..ඒකාබද්ධ විපක්ෂය එක්ක එකතු වෙන්නකො...අපිත් පුළුවන් සපෝට් එකක් දෙන්නං...කොහොම හරි මුන්ව එළවන්න ඕනෙ...අම්මපා!''
ඒ කොළඹ හාදයෙක්.
''අර ඔබතුමා ඉස්කෝලවල කරන වැඩ සටහන් මම බැලුවා...ඔක්කොම නං බලන්න බැරි වුණා...බොරු කියන්න ඕන්නැහැනෙ...ඒත් ඕවා හොඳ වැඩ...මම නං කියන්නෙ හැම ඉස්කෝලෙකට ම යන්න...''
කොළඹින් පිට ඇමතුමක්.
''ඇත්තට ඔබතුමා ඡන්දෙ ඉල්ලන්න බලාපොරොත්තුවක් එහෙම නැද්ද?''
ම්ම්ම්...කොළඹ. නෑ...නෑ...කොළඹින් පිට ඇමතුමක්.
''මේ මුස්ලිම් ආක්‍රමණය ගැන ඔයාගෙ ලොකු මැදිහත්වීමක් නෑනෙ...බලන් ඉන්න එපා! මොකක් හරි කරන්න!''
''මේ ව්‍යවස්ථාව නං වෙනස් කරන්න දෙන්න එපා! මුන් හදන්නෙ රට බෙදන්න...තව මොනව හරි කරන්න බලන්න...''
'' හෙලෝ! මේ චාපා ද?''
නෑ!නෑ! චාපා නෙවෙයි! එහෙම එකෙක් නෑ!
CHAPA, Sept 26, 2017 

 



  

No comments:

Post a Comment